Social Ads Post iOS 14.5

Fra Social Ads Conference 2021 afholdt af Obsidian Digital A/S

Bliv klogere på de nye spilleregler inden for målretning, optimering og attribuering i en verden post iOS 14.5. Oplægget scorede 7.5 ud af 10 ud fra 122 deltagere. 

Indhold

De nye spilleregler efter iOS 14.5

Tips til målretning og optimering

Tips til kampagnestruktur

Attribuering og MER (eROAS)

Om mig

Jeg er en marketing nørd med en forkærlighed for datadrevet annoncering, innovation og kodning. Jeg arbejder til dagligt som Senior Growth Manager hos virksomheden Goodiebox.

Juan Felipe Simonsen

Kommentarer

“Det faglige niveau var rigtigt, rigtigt fint og godt med konkrete tiltag at tage med hjem.”
“Udover en fremragende frokostbuffet.. bød dagen på mange gode oplæg, hvor jeg særligt fandt Juan Felipe Simonsen overvejelser omkring SoMe annoncering post iOS 14 relevant. Det var det stærkeste faglige og tekniske iOS 14-relaterede oplæg – jeg endnu har set.”

Subscribe til mine tips, tricks og guides og få adgang til mine slides. Ingen spam, ingen automations.

Over 100 andre digitale nørder modtager allerede mine få, men nyttige mails 👍